Recenzie „Despartirea”

Am terminat acum vreo 2 zile cartea „Despartirea”, iar astazi m-am gandit sa ii fac si recenzia. Va las aici descrierea:

TINE-TI DUSMANII APROAPE…

 

Pentru prima oara de cand s-a mutat in New Salem, Cassie Blake se simte ca o persoana obisnuita. Este fericita alaturi de iubitul ei, Adam, si isi face noi prieteni. Dar viata lui Cassie este iesita din comun, iar a fi deosebit poate fi un adevarat blestem.

Cercul secret este vanat de un dusman necunoscut – si oricine poate fi urmatoarea victima. Intre membrii lui iau nastere aliante, iar relatiile le sunt puse la incercare. Nimeni nu stie in cine poate avea incredere sau de cine sa se teama.

O sa reuseasca oare Cassie sa-si salveze prietenii…

Si pe sine insasi?

Sau alegerile ei vor dezbina Cercul pentru totdeauna?

Sincer, cartea asta a fost mai faina decat ma asteptam si se vede ca este scrisa de altcineva. In cartea asta m-a enervat foarte mult Diana si apoi Adam. Eu as vrea ca Nick sa fie cu Cassie, nu Adam. Nick a sustinut-o pe parcursul cartii si a aparat-o cu propria-i viata, pe cand Adam statea mai mult cu Diana si nici nu a sustinut-o pe Cassie.

Ma rog, sa trecem peste asta. Dupa ce apele par sa se linisteasca un nou pericol se abate asupra Cercului. Oamenii incep sa fie vanati si omorati si se afla ca in oras sunt vanatori de vrajitoare. Aici isi face aparitia un nou director care are un fiu pe nume Max. Max este frumos si chestii din astea, iar Faye se indragosteste de el. Pe langa acesti, mai apare si o fata pe nume Scarlett, pe care Cassie o indrageste urmand sa afle mai apoi ca este sora ei vitrega.

Cassie se supara ca mama ei nu i-a spus ca are o sora si nu mai vrea sa vorbeasca cu ea. Scarlett ii povesteste despre John cel Negru si ce s-a intamplat, ii spune despre viata ei si se apropie foarte mult de Cassie. Cercul nu are incredere in ea si asta o face pe Cassie sa actioneze nesabuit. Scarlett este rapita, iar Cercul nu vrea sa o salveze. Cassie fura Instrumentele Supreme si se duce sa o salveze pe Scarlett, doar ca nu Scarlett este in pericol, ci Cassie. Ea va afla ca Scarlett nu este ceea ce pare si viata ei va fi pusa in pericol. Pe langa asta, Faye este marcata cu semnul vanatorilor si cine stie ce se va intampla…

Nu va spun mai multe pentru ca nu vreau sa stric farmecul cartii. Mi-a placut mult si au fost si momente romantice intre Cassie si Adam. Vreau sa citesc si volumul urmator pentru ca acesta m-a facut curioasa. Primeste 4,5/5 stele din partea mea. O carte care merita citita, o lectura usoara care se parcurge repede si estefoarte frumoasa.

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

14 thoughts on “Recenzie „Despartirea”

  1. witching6maia spune:

    Eu am citit doar primele 2 volume. Si eu sunt team Nick. Desi, initial, in primul volum mi-a placut descrierea lui Adam, facuta pe plaja. Dar apoi a aparut Nick, la scoala, si o doamne! Nick =p~ Deci asa.. Cassie e cu Adam acum.. Hmm, interesant. De abia astept sa citesc volumul 3, si in curand volumul 4❤

  2. paunaoana spune:

    ia sa vedem ce scrie aici.o am si eu si imi place sa citesc recenzia sa stiu pe ce loc o pun in lista celor de citit;)))

  3. paunaoana spune:

    mda,daca nu am primele volume nu stiu cand o sa inteleg complet ce se intampla acolo.oricum,incercarea moarte n-are.

  4. bianca spune:

    eu nu stiu daca voi citi vol 4 avand in vedere ca nu prea sunt de acord cu ce a patit autoarea. pentru mine seria s-a inchieiat la vol 3

    • witching6maia spune:

      Ah. Si la Cercul secret s-a intamplat la fel? Nu-mi vine sa cred. Mai ca imi vine sa demarez o campanie de boicotare a viitoarelor carti care ar fi trebuit sa fie sub amprenta lui LJ Smith!

    • witching6maia spune:

      Deci serios. Sunt extrem de revoltata si furioasa. Sunt cartile ei! Editori idioti! Cum sa ii scrie altcineva cartile?? Imi pare sincer sincer rau ca i s-a intamplat una ca asta autoarei. Imi placea stilul ei, si mi se pare o aberatie ca nu isi va mai scrie propria carte.

  5. Dragutza Vale spune:

    este destul de faina cartea..am observat ca sunt niste relatii tare incurcate..

  6. Dragutza Vale spune:

    si deja ne-ai cam dezvaluit cine ii uramreste si ai stricat surpriza!scarlet!dupa cum am dedus eu.si cu mintitul mamei ei…mai bine ii zicea din timp ca are o sora si asa nu mai avea scandal.ce tot….

  7. Dragutza Vale spune:

    oricum inca nu le-am citit si sper sa mai apara la bravo sau bv girl!o sa ajung eu la le citesc pana la urma

Lasă un răspuns

