Movie Time #40

Filmul de astazi cred ca ne da tuturor o lectie de viata si este un film frumos, chiar daca nu imi prea place de Emma Stone. Vorbesc despre filmul „Easy A”.

Poster: Pacatoasa

Dupa ce o minte pe buna ei prietena Rhiannon ca si-a pierdut virginitatea in bratele fictivului student George cu scopul de a evita o excursie cu cortul in compania ciudatilor parinti ai fetei, eleva de liceu Olive Penderghast dobandeste nedoritul statut de tarfa a scolii si este ostracizata de catre colegii puritani pentru existenta asa-zis promiscua pe care ar fi imbratisat-o. Inteligenta, vicleana si cu un simt al umorului foarte dezvoltat, Olive decide sa manipuleze aceasta morisca a zvonurilor nefondate in avantajul ei pentru a obtine foloase materiale si a deveni populara in scoala. Pe masura ce viata ei cotidiana incepe sa semene cu cea a eroinei Hester Prynne din romanul „The Scarlet Letter” al lui Nathaniel Hawthorne, Olive Penderghast este parasita de prieteni, se simte din ce in ce mai singura si intelege ca intentia sa nevinovata de a-i ajuta pe colegii homosexuali, supraponderali sau fara succes la femei sa para atragatori sau pe psihologa liceului sa iasa basma curata dupa ce si-a inselat sotul cu elevul Micah se poate intoarce ca un bumerang impotriva ei si ii poate ruina sansele de a deveni iubita lui Todd.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

15 thoughts on “Movie Time #40

  1. witching6maia spune:

    :))) Da, l-am vazut si mi-a placut. Emma Stone este formidabila!

  2. witching6maia spune:

    Dar finalul a fost emotionant. Nu, nu voi recunoaste ca m-am jelit un putin, dar foarte foarte putin. In rest, filmul a fost amuzant si am indragit personajul lui Olive, care a demonstrat ca aparentele pot fi inselatoare.

  3. paunaoana spune:

    tipa asta seamana cu o fosta colega.e draguta.coperta e funny.zici ca face poza la puscarie.;))

  4. bianca spune:

    imi place mult imaginea cum sunt toate sagetiile indreptate spre ea e o comedie pe care mi-as dori sa o vad

  5. Stiu ca am vazut filmul, dar nu mai stiu cum se termina. E o acrita foarte buna, imi place rolul ei din filmul asta, parca i se potriveste perfect [:)]

Lasă un răspuns

