Recenzie: Nu plange sub clar de luna de Heather Davis

Astazi o sa fac recenzia cartii ”Nu plange sub clar de luna” de Heather Davis. Am cumparat cartea astea cand am facut prima mea comanda pe Elefant.ro, cam prin Noiembrie anul trecut. Si cu siguranta a meritat. E o lectura usoara si daca va plac varcolacii, atunci trebuie sa o cititi.

Lumina lunii iti poate schimba radical viata.
Si totul incepe atat de simplu…
Tu. El. Luna.
Te-ai ars!

De acord, poate ca in ultima vreme Shelby a facut cateva greseli in relatiile cu baietii (dar de unde sa stie ca Wes „imprumutase” acel Porsche?). Insa mama ei vitrega reactioneaza de-a dreptul exagerat cand o prinde seara – dupa ora la care ar fi trebuit sa fie in casa – sarutandu-se cu un coleg de liceu.
Urmarea? Toate planurile de vara ale fetei sunt anulate, iar ea se vede nevoita sa-si faca bagajele si sa plece intr-o tabara de reeducare. Adio rochie de bal! Adio bocanci de mers in drumetii!
Dar Tabara Semilunii devine un loc interesant cand in cale ii apare fermecatorul Austin Bridges al III-lea, fiul unei vedete rock. Tanarul ascunde insa un teribil secret, pe care i-l dezvaluie noii sale prietene: este varcolac! Shelby stie limpede ca nu ar trebui sa se incurce cu un baiat care i-ar complica viata, dar nu poate intoarce spatele unui tip aflat la greu, mai ales cand acesta arata atat de bine!
De aici nu mai este decat un pas pana la o poveste de iubire, din care nu lipseste magia clarului de luna…

RECENZIE:

Viata lui Shelby se complica atunci cand este trimisa in Tabara Semilunii -un fel de loc de reabilitare pentru adolescentii cu probleme- asta pana cand descopera ca are un coleg ca si Austin Bridges al III-lea . Austin e dragut, fermecator si plin de secrete. exact ce vrea o fata, nu? Atractia dintre el si Shelby e mai mult decat evidenta si mi-ar fi placut sa aiba mai multe momente impreuna. Dar el devine din ce in ce mai ciudat si asta o face pe Shelby sa se gandeasca la lucruri ingrozitoare.

Asta pana cand ea afla adevaratele motive ale lui Austin…baiatul e varcolac. De aici incolo lucrurile devin mai dificile, mai ales cand Austin trebuie sa fuga din tabara pentru a face rost de un anumit ser. Acest ser este foarte important pentru el, daca nu vrea sa devina un urlator la luna in fata oamenilor. Desi asta nu era in plan, Shelby ii se alatura. Acum avem parte de putina actiune prin padure cu o puma (daca imi amintesc eu bine) care incearca sa o omoare pe Shelby. Evident, Austin isi risca viata pentru ea si o salveza.

Pana la urma, fata va ajunge din noi in tabara, de unde va fi trimisa la o alta mult mai ingrozitoare (multumita mamei sale vitrege). Finalul a fost foarte frumos, pentru ca Austin se intoarce la ea si au parte de un sarut demn de un happy ending.

Per total, e o carte buna si am fost foarte suparata cand am aflat ca e singurul volum din serie. Dar pe atunci nu stiam ca autoarea a decis sa continue seria. Cum am mai spus, se citeste foarte usor, eu am inceput-o intr-o seara si am si terminat-o pana sa merg la culcare. Heather Davis face parte din lista autorilor mei preferati, chiar daca nu e printre primii 10 ca sa zic asa.

RATING: 4/5 stele

Probabil unii dintre voi vi-ati luat-o cu revista Bravo (sau Bravo Girl). In orice caz, am vazut ca o reapara in editie de buzunar. ”Nu plange sub clar de luna” si alte carti care deja au mai fost. Mi se pare OK, pentru ca poate mai sunt persoane care nu au o si nu-si permit sa o ia din librarie.

Deci, voi ati citit cartea?

 

 

16 thoughts on “Recenzie: Nu plange sub clar de luna de Heather Davis

  1. Simona Husaru spune:

    Am citit si eu cartea si mi s-a parut asa si asa. Oricum e draguta😀 Uneori sub clar de luna este volumul 2 aparut deja la noi.
    Frumoasa recenzia. Ma bucur ca or sa reapara aceleasi carti la revista. Asa vom putea avea o pauza de citit (in caz ca avem unele din carti) si cei care au ratat unele volume pot sa le achizitioneze acum.

  2. Dragutza Vale spune:

    m-ai convins!eu deabia astept sa mi-o iau cu revista bravo!!de cand mi-o doresc!!inainte nu eram sigura daca ssa mi-o iau,dar acum nu mai am rabdare!chiar..cand apare bv gril?

  3. witching6maia spune:

    Iiii ce dragut! Am auzit de cartea asta, dar n-am ajuns sa mi-o cumpar inca. E bine ca apare in editie de chiosc si o sa pot sa mi-o cumpar ;;)

  4. paunaoana spune:

    nu am citit-o,dar poate o sa am ocazia s-o fac;)

  5. bianca spune:

    si eu am citit cartea a fost draguta dar nu stie ce am sa imi iau si volumul 3 cand va aparea la bravo

  6. bianca spune:

    frumoasa recenzie ca intotdeauna fetelor nota 12

  7. Any spune:

    Mda am citit-o si pe prima si am inceput sa o citesc si pe a doua:DAi uitat sa mentionezi ca atunci cand Austin a salvat-o de puma era varcolac si puma l-a ranit in timp ce se lupta pentru ea,ea s-a dus sa vada cat de grava e rana,iar el a muscat-o,in cartea a doua el a”disparut fara urma”,apoi reapare in timp ce ea era la un internat(parca:)) si-i spune ca se va transforma si ea in varcolac:Dea avand simturile mai dezvoltate decat era normal si-i dovedeste Austin ca era adevarat ceea ce au spus,s-au uitat amandoi in oglinda sau frigider,oricum,si vede ca avea ochii aurii ca si Austin.

Lasă un răspuns

