Castigator concurs „Hex Hall”

Astazi a venit timpul sa anuntam castigatorul cartii „Hex Hall”. Si, fericitul castigator e………….

ANDREEA FLORENTINA

FELICITARI!!!!!!!!!!!!

Asteptam adresa ta completa pe una din adresele:

whispersatmoonlight@yahoo.com

cristinamariamoroti@yahoo.com

antoniacalina@yahoo.com

Ai o saptamana la dispozitie, daca nu, va trebui sa alegem alt castigator.

Daca vreti sa verificati, intrati aici:

NWViNjJmMjM0ODVhMGVlNGY5MDc2OTQ4NDM0NjU2OjA=

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

12 thoughts on “Castigator concurs „Hex Hall”

  1. Simona Husaru spune:

    Felicitari!! Lectura placuta😀

  2. bianca spune:

    felicitari lectura placuta

  3. paunaoana spune:

    felicitari,sa te bucuri de ea!

  4. Andreea Florentina spune:

    Multumesc frumos!

    Am trimis datele.

  5. Dragutza Vale spune:

    mi-as fi dorit sa castig eu,dar FELICITARI CASTIGATORILOR!

  6. bianca spune:

    by the way frumoasa imaginea ilustreaza foarte bine bucuria pe care o simte castigatorul

  7. witching6maia spune:

    Hi hi! Am sperat pana in ultima clipa ca eu voi castiga. Dar eu asa fac la fiecare concurs :)) Felicitari Andreea! Lectura frumoasa, si ma bucur pentru tine!🙂

Lasă un răspuns

