Movie Time #36

Astazi o sa postez cel de-al treilea film al seriei „Fast and Furious” carte se numeste „The Fast and The Furious: Tokyo Drift”. Acest film este cel mai naspa din seria asta si nu mi-a placut asa mult ca celelalte, dar masinile tot sunt niste bijuterii😀

Poster: The Fast and the Furious: Tokyo Drift

Sean Boswell evadeaza din lumea superficiala care il inconjoara si din casa nefericita cu ajutorul curselor de masini, dar asta il face sa fie unul dintre cei urmariti de autoritati. Dupa inca un accident, unul dintr-o serie lunga, ca sa nu intre in puscarie, este trimis de acasa la tatal lui, un militar de cariera stationat in Tokyo. Acum este oficial outsider, insa Twinkie il introduce in lumea ilegala a curselor din capitala nipona. In prima cursa, fara sa stie, Sean il provoaca pe D.K., regele curselor, care are legaturi cu Yakuza, iar dupa ce pierde, este obligat sa munceasca pentru un alt strain, Han, ca sa-si plateasca datoria. Han si trupa lui il invata regulile curselor din Japonia si abilitatile lui ajung la un alt nivel. Insa face greseala sa se indragosteasca de Neela, prietena lui DK, care il provoaca la o ultima cursa cu miza extrema.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

9 thoughts on “Movie Time #36

  1. furelise spune:

    Da, l-am vazut. Normal ca l-am vazut :)) Da, mi-as dori sa-l revad de inca 1243245 de ori :)) Atat de mult imi plac filmele Fast and Furious🙂

  2. bianca spune:

    dupa cum am mai zis nu pre ma atrage e ok dar nu pot spune ca as inebuni de fericire daca l-as vedea

  3. bianca spune:

    stiti ce imi place imaginea imi aduce aminte putin de cartea tokio heart parca

  4. bianca spune:

    mereu mi-a placut cum este prezentat tokyo cu toate reclamele acelea pe blocuri mi-as dori sa merg acolo candva

  5. Dragutza Vale spune:

    E DESTUL DE FAIN POSTERUL..DAR IN REST NU MA PREA ATRAGE

Lasă un răspuns

