Movie Time #35

Astazi tot un film cu dans. Acesta se numeste „Make it Happen” si mi-a placut foarte mult😀

Poster: Dansul vietii

 „Make it happen” este o drama al carei personaj principal este Lauryn, o tanara femeie provenita dintr-un orasel din Indiana, care pleaca la Chicago visand sa devina o dansatoare profesionista respectabila si sa fie admisa la prestigioasa scoala de dans Chicago School of Music and Dance. Dupa ce este respinsa la prima auditie la care participa si experimenteaza o serie de ghinioane, Lauryn o cunoaste pe Dana, cu care leaga o frumoasa prietenie si care o ajuta sa-si gaseasca drumul in viata prin complicatul oras Chicago, determinand-o sa se angajeze la clubul burlesc „Ruby’s” pentru a-si putea castiga existenta si pentru a fi capabila sa-si achite facturile.

Desi intra in conflict cu dansatoarea-vedeta de la „Ruby’s” pe nume Carmen, Lauryn se indragosteste de Russ – directorul muzical al clubului – si intelege faptul ca indiferent de modul in care viata iti poate ruina planurile initiale, important este sa nu renunti niciodata sa iti urmezi idealurile.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

12 thoughts on “Movie Time #35

  1. furelise spune:

    Nu, nu l-am vazut, da, as vrea sa-l vad. Imi place de actrita, cred ca am mai vazut-o intr-un film, dar nu-mi dau seama pe moment.🙂

  2. bianca spune:

    nu stiu de ce ma duce cu gandul la alt film dar nici nu mai stiu cum se numea

  3. bianca spune:

    e draguta tipa si imi place ca in colturi apar actorii ceilalti

  4. Dragutza Vale spune:

    nu l-am vazut dar pare destul de interesant.si arata super posterul!

  5. paunaoana spune:

    save the last dance 2.e copia astuia.incepe sa nu-mi mai placa genul asta de filme pentru ca toate urmeaza acelasi tipar.

Lasă un răspuns

