Magic Pictures #54

 

 

 

Va plac pozele de astazi???

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

12 gânduri despre „Magic Pictures #54

  1. furelise spune:

    Primele 2 sunt foarte misto, ultima este draguta, dar nu-mi place atat de mult ca primele 2 😀

  2. Dragutza Vale spune:

    a doua imi amintese de melodia aia broken angel..cv de genu’.prima este superba!

  3. bianca spune:

    a da scuze mi s-a incarcat si mie pagina si acum mi-au aparut toate trei chiar mai intrebam de ce ati postat doar 2 scuze

  4. bianca spune:

    imi place a doua chiar daca e destul de comuna si modelul semana cu kriten steward sper ca am si scris bine

  5. bianca spune:

    prima e geniala imi da senzatia ca e o statuie pe care s-a asternut praful si s-a format o panza de painjen, nu?

Lasă un răspuns

