Recenzie Naluca si Naucul

M-am decis sa fac astazi recenzia cartii. Va las aici descrierea:

Naluca

Nu e vina mea ca m-am nascut frumoasa, cu par blond si matasos si un simt ascutit a ceea ce lumea NU trebuie sa poarte. Si totusi, viata mea nu e perfecta, mai ales de cand am murit. Calcata de autobuzul scolii plin cu tocilari ─ sa existe oare o soarta mai oribila ? Se pare ca da… ma fac nevazuta, faptura mea dispare si reapare, fara sa o pot controla. Si, peste toate, singura persoana care poate sa ma vada sau sa ma auda este Will Killian, un ratat si un fraier TOTAL, iar el refuza sa ma ajute !

Trebuie sa capat control asupra vietii mele de dupa moarte, si asta repede, inainte sa dispar pentru totdeauna. Daca l-as putea convinge pe Will sa vorbeasca cu mine, as avea o sansa. Dar asta inseamna sa-i incredintez secretele mele… iar eu nu ma incred in nimeni, viu sau mort !

 

Naucul

Mama crede sa mi-am pierdut mintile.  Psihiatrul meu vrea sa ma inchida intr-un ospiciu.  Practic, viata mea e tare naspa. Si asta a fost inainte ca Regina Balului sa inceapa sa ma bantuie.  Alona Dare a fost o adevarata pacoste cand era vie; moarta, e si mai rau.

Mda, eu pot sa vad, sa aud si sa ating fantomele. Acum, cand mai am doar cateva saptamani de scoala, tot ce vreau e sa termin cu bine liceul si sa plec de aici.  Dar cu o majoreta moarta care nu vrea sa ma slabeasca deloc, si o noua fantoma violenta care ma vrea mort… am incurcat-o.

Alona si cu mine am putea sa ne ajutam reciproc… asta daca am incerca sa nu ne mai uram atat de tare.

Da, vezi sa nu !

Cartea asta mi-a placut mult de tot. Are de toate: actiune, amuzament, dragoste si suspans. Am invatat lucruri noi despre magie si chestiile legate de lucrul acesta si despre tabla aia, nu stiu cum se numeste.

Deci, Alona avea stilul de viata aparent perfect inainte sa moara. Era cea mai populara fata din scoala, era frumoasa, desteapta, chiar daca nu pare.

Will era tipul de baiat de care nu te apropii, tipul goth care credeai ca e drogat si care e ciudat si asculta tot timpul muzica. Dar el e asa din cauza ca poate vedea fantome si el e singurul care o poate vedea pe Alona.

Alona ii cere ajutorul pentru a afla cum merg chestiile astea cu muritul si captivitatea intre lumi. Si Alona ii devine mesager spiritual sau ceva de genul acesta, adica de acum in colo toti cei care vor sa-i ceara ceva lui Will trebuie sa vina la ea si sa-i zica ei, iar ea trebuie sa-i zica lui Will.

Will are o prietena in spital care a avut un accident de masina si o alta prietena care era indragostita de fata din spital si vroia sa o aduca inapoi la viata cu o tabla din aceea cu care poti comunica cu spiritele. Doar ca atunci cand acea tabla se foloseste in preajma lui Will, ceva rau se intampla…

O sa se si sarute in carte de 2 ori (Will si Alona), iar Alona este pe cale sa treaca dincolo, dar ceva nu o lasa, ea nu vrea sa treaca dincolo. Vrea sa-l ajute pe Will. Si ce se intampla mai departe nu va spun🙂

Cartea primeste 5/5 . E foarte frumoasa si merita citita🙂

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

17 thoughts on “Recenzie Naluca si Naucul

  1. paunaoana spune:

    imi place mult povestea si coperta,mai mult baiatul,decat majoreta;)))

  2. furelise spune:

    Hmm, pare mai interesant decat mi-am imaginat cand am vazut coperta ;;) Mi-as dori sa o citesc ;;)

  3. Dragutza Vale spune:

    Am citit cartea!este super amuzanta!mi-a placut asa mult ca as mai putea-o citi odata!in cam toate cartile care le-am citit erau si parti plictisitoare,dar in aceasta carte intotdeauna personajele au fost pe fuga si a fost multa actiune.Nu prea are asa multa dragoste,dar nu eliminam niste parti siropase

  4. Simona Husaru spune:

    Am citit si eu mai demult cartea si mi-a placut😀 Amuzanta si nu numai!

  5. bianca spune:

    frumoasa recenzia dar nu stiu daca mai era neaparat nevoie avand in vedere ca ne-o prezentasei cu recenzia dupa goodreads dar nu i nik

  6. e superba recenzia ..pare amuzanta cartea

Lasă un răspuns

