Post de plictiseala

Dupa cum vedeti si din titlu, plictiseala pe aici. Antonia e acuma pe nu stiu unde, nici nu are semnal la telefon, nici semnal la internet si nici nu pot vorbi cu ea, ea nu poate posta si asa merg lucrurile pe la noi. Astazi numai zi de weekend nu a fost la mine. De cand m-am trezit m-am pus sa fac temele la romana, la algebra, la geometrie, la mate optional si dupa m-am pus sa invat la biologie si apoi la educatie tehnologica si maine mai am de invatat la istorie si mai am de facut tema la engleza. Alexandra ma tine acuma de vorba si imi spune cat de mult i-a placut Georgina Kincaid =)) si ca maine se pune sa citeasca „Legile Atractiei”. Eu acuma ascult in casti „Make me Wanna Die” si ma uit la ce canta Alexandra pe mess =)) .

Poate dupa ce ies de pe comp a pun sa ma citesc din „Despartirea” si continui sa citesc un citat foooooaaaarte frumos :XXXXXX, apoi cred ca o sa ma duc la culcare, dar pana atunci cred ca o sa fac recenzia de la „Naluca si Naucul”. Am promis ieri ca o s-o fac🙂

Voi ce mai faceti?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

16 thoughts on “Post de plictiseala

  1. paunaoana spune:

    nu prea te plictisesti,esti multitasking azi.eu ma plictisesc de moarte!!!

  2. furelise spune:

    Cum sa te plictisesti cand ai atatea de facut? :o3

  3. Dragutza Vale spune:

    Urasc temele!!!!si eu trebuie sa citesc legile atractiei.

  4. Dragutza Vale spune:

    a da si..cum NAIBA te plictisesti?

  5. mariacris98 spune:

    Eu ma plictisesc si cand am multe de facut🙂

  6. furelise spune:

    Eu de citit nu ma plictisesc. De teme, de invatat, da, categoric. Dar daca am ceva de citit, imi fac repede temele si apoi ma pun pe citit🙂

  7. si la mine e plictisela mai ales la ora asta

Lasă un răspuns

