Scuze!!!!

Saptamana asta a fost o saptamana asa de incarcata, asa ca nu am ajuns pe la posta pana astazi. Deabia azi am pus coletele pentru ca a trebuit sa invat pe rupte si saptamana care vine este si mai rau. Avem de dat 5 teste plus 6 pagini de invatat la istorie, asa ca daca nu o sa avem timp sa postam, sa stiti de ce. Si, Antonia e plecata, dupa cum bine stiti, iar acolo nu are semnal la internet, asa ca am ramas singura pana luni😦 . O sa mai postez si cate ceva din ce trebuie sa posteze ea, dar nu pot sa postez chiar tot🙂 . Speram sa ne intelegeti🙂

Si apropo de zile nasoale la scoala, astazi a fost una dintre ele😀 . Am dat testul la geometrie si din neatentie am gresit la o chestie prosteasca (ce sa fac, asta e🙂 ). La latina avem de invatat 2 pagini si saptamana viitoare dam test din toata materia facuta pana acum, la civica ne-a predat o pagina, dar civica e cea mai plictisitoare si nasoala materie, pana si tehnologia e mai buna🙂. Deci, in concluzie, am scapat de o saptamana grea ca sa incepem una si mai grea😀 .

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

18 thoughts on “Scuze!!!!

  1. furelise spune:

    Eu va inteleg. De cand a inceput scoala, parca nu mai am timp de nimic. Dar tot pacalesc timpul cateodata si mai intru sa verific ce se mai intampla pe blogosfera🙂 Nu ma pot abtineee😀

  2. bianca spune:

    off fetelor va inteleg perfect pentru ca si eu trec prin aceeasi problema si scoala imi ocupa tot timpul. mi-as dori foarte mult daca ar fi o scoala diferita pentru noi cei pasionati de lectura in care sa ne permita sa citim cat mai mult si cat mai multe. Nu ar fi tare ?

  3. bianca spune:

    deci te inteleg perfect si eu cand gresesc din neatenti sunt extrem de suparata

  4. paunaoana spune:

    stiu cum e!si eu am un program infernal,imi mai da si mama diverse sarcini de facut,imi vine sa fug in lume;)))cand ajunge,ajunge coletul!important e ca nu ai uitat de ele si te-ai straduit sa le pui!multumim!>:D<bafta la scoala!desi,par multe pagini si materia incalcita,daca stai sa o citesti cap-coada o sa vezi ca-s de fapt doar 2-3 idei de retinut!

  5. Dragutza Vale spune:

    stiu cum este sa ai multe teme si sa nu ai timp nici macar pt tine!este tar nasol!

  6. Da, deaorece mai un pic si vine craciunul, vacanta , iar noi nu avem note , pls ca anul asta e mai lung , dar primul semestru abia daca ne-am dezmeticit si se incheie . Vai ce dor mi de tehnologie sastii ca e o materie frumoasa , eu am urat civica

Lasă un răspuns

