Precomanda_NOPTI DE PATIMA, cartea întâi din seria FRATIA PUMNALULUI NEGRU de J.R.WARD

A aparut link-ul de unde puteti precomanda cartea „Nopti de Patima” de J. R. Ward.

http://www.ledabooks.ro/Nopti_de_patima/

Voi o precomandati? Eu si Antonia nu o sa o precomandam pentru ca nu prea e pe gustul nostru.

P.S. Normal postul asta trebuia sa-l posteze Antonia, dar cum e e plecata si acolo nu are internet, trebuie sa postez eu😀

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

14 thoughts on “Precomanda_NOPTI DE PATIMA, cartea întâi din seria FRATIA PUMNALULUI NEGRU de J.R.WARD

  1. lulu spune:

    Neaahh nu cred ca mi-o cumpar…..adica o vroiam inainte dar acum mi-a pierit apetitul

  2. bianca spune:

    eu o vreau mult dar nu stiu daca o iau acum pentru ca nu am bani

  3. bianca spune:

    mie cartea mi se pare foarte interesanta. Nu mai auzisem de ea pana acum dar mi-a atras instantaneu atentia

  4. paunaoana spune:

    multi o blameaza ca e pt 18+.pe mine ma atrage.Are o tema super interesanta,de ce nu o citeste lumea?

  5. Dragutza Vale spune:

    chiar daca este +18 tot o vreau!!!este asa de faina

  6. Vai nu , nu , nu ….nu imi place cartea …

Lasă un răspuns

