Under the Music Sky #50

Ohohoooo, am ajuns deja la postarea cu numarul 50 din aceasta rubrica😀 Nu-mi vine sa cred ca a trecut asa de repede timpul😀 Si acum imi aduc aminte de primul post facut si faptul ca asta-vara eram treze pe la 4 dimineata si eu si Antonia si atunci a luat nastere blogul. Melodia de astazi este cantata de P!nk si se numeste „Get the Party Started”.

Eu zic ca se potriveste astazi😀 Voi ce ziceti?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

26 thoughts on “Under the Music Sky #50

  1. furelise spune:

    aaaa chiar azi am ascultat melodiuta :)) Si imi aduce aminte de cartea Blestemul din Swoon. A citit-o cineva? Pink este ultra mega tare, cade obicei🙂

  2. furelise spune:

    Pai din cate am auzit eu, Blestemul din Swoon are si o continuare. Da, a avut o actiune ambigua si usor incurcata; dupa ce citeam unele pasaje stateam cateva minute pentru a-mi reveni din confuzie. Totusi, pe alocuri a fost amuzanta, mai ales faza cu numele prescurtat. Melodia imi aduce aminte de carte pentru ca era o scena cu personajul principal si cu prietena ei care murise (cred, n-am inteles prea bine) si cantau melodia asta a lui Pink;;)

  3. e bine de stiut ca sunt doua parti, o sa caut si eu cartea am auzit de ea dar pana acum n-am citit-o, titlul ma duce cu gandul la monstrul din lockness

  4. paunaoana spune:

    imi place pink!!!!

  5. in sfarsit mi-am ai amintit cine canta aceasta melodie oh da …e superba

Lasă un răspuns

