Serii din strainatate #17

Acum n-am somn si maine nu trebuie sa merg la scoala pentru ca plec cu parintii mei la Braila (hihi, o las pe sis Cris sa dea testul la geometrie), asa ca mai am timp si chef sa postez pe blog.

Ne-am reintors la rubrica ”Serii din strainatate”, pentru ca vreo sa va prezint o noua serie, numita ”Dark Heart”.

Primul volum se numeste ”Dark Heart Forever” :

 

Descrierea:

Jane Jonas se apropie de aniversarea ei de 16 ani si este tulburata de niste vise nelinistitoare, unde acelasi baiat misterios de varsta ei vine sa ii spuna ca el este destinul ei si ea este destinul lui. Mama sa este foarte ingrijorata de episoadele de somnambulism, dar pentru Jane lumea viselor si realitatea sunt pe cale sa se ciocneasca…

Cand ea incepe sa dezvolte o prietenie cu un nou strain in oras, blondul si chipesul Evan, totul este emotionant, nou si Jane il doreste mai mult decat pe oricine altcineva – pana cand misteriosul ei baiat din vise ii intervine in cale.

Acum Jane este prinsa intre doua lumi: una familiara, cu nuante de romantism si entuziasm; iar cealalta intunecata si periculoasa, unde ingerii, varcolacii si un strain irezistibil incearca sa o seduca…

Volumul al doilea se numeste ”Dark Heart Rising”, iar al treilea si presupun ca si ultimul volum din serie, se numeste ”Dark Heart Surrender”:

Ce parere aveti despre seria asta? Dar despre coperti?

 

15 thoughts on “Serii din strainatate #17

  1. furelise spune:

    Copertile sunt misto rau, toate❤. Si imi place ideea de o lume a visurilor care se intersecteaza cu realitatea.🙂

  2. bianca spune:

    distractie placut la braila :*:*:* iti vom simiti l;ipsa😀

  3. bianca spune:

    nici eu nu am fost azi la scoala pentru ca sunt foarte racita si am ramas acasa si m-am rasfatat uitandu-ma la anatomia lui grey si citind

  4. bianca spune:

    copertiile sunt superbe cred ca as vrea sa citesc cartiile preferata mea este a treia

  5. lulu spune:

    goshgoshgosh ce biiiine arat copertile….sunt bestiale si nici prezentarile nu se lasa mai prejos…dap cu siguranta as citi cartile

  6. paunaoana spune:

    cat imi plac!!!!ceva nouuuu!

  7. Dragutza Vale spune:

    chiar azi o prietena ma tot bazaia cat de mult vrea seria!imi plac copertile!si descrierile desgur

  8. Iubesc aceasta serie , am auzit despre ea si da imi place foarte mult

Lasă un răspuns

