Pretty Little Liars ♥

Asta nu prea are legatura cu cartile, dar presupun ca si pe aici sunt fani ai serialului PRETTY LITTLE LIARS. Si va zic de pe acum ca e serialul meu preferat<3<3

Deci tocmai m-am uitat la episodul 13 din sezonul 3, cel care a aparut ieri si nu am cuvinte. Chiar deloc, credeti-ma. A fost super tare si o nu vreau sa astept o saptamana pana apare celalalt.

Nu va zic cine o sa moara (*un personaj destul de important*) dar pot sa va zic ca lucrurile se incalcesc si mai tare. Apar suspecti noi, unii la care sincer nu ma asteptam.

Aria este rapita si saracuta de ea o sa fie inchisa intr-o cutie cu mortu’, Spencer este pe punctul de a fi omorata si cate si mai cate.

Ce e tare e ca apare si Adam Lambert. Nu sunt eu o mare fana, dar tot a fost fain sa-l vad in serial.

Episodul a fost creepy, unul demn de Halloween.

Si mai am o veste. Probabil majoritatea dintre voi stiati ca or sa fie doar 3 sezoane, dar s-au hotarat sa-l realizeze si pe al 4-lea. Eu am aflat acum ceva timp de pe Twitter, cand Lucy a anuntat oficial. Nu-i o veste tare?😀

Asa ca……………

Voi va uitati la ”Pretty Little Liars” ? Daca da, care este ”mincinoasa” voastra preferata? Eu o iubesc pe Aria ♥

 

 

28 thoughts on “Pretty Little Liars ♥

  1. Eu am vazut episodul ieri, nu am avut rabdare, m-a lasat masca pur si simplu! Mie imi place mult de Spencer. Ma bucur ca o sa fie si un al treilea sezon, yeey!!!

  2. furelise spune:

    Si eu ma uiiit. Imi place de Emily, dar n-am apucat sa vad ultimul episod😀 O doamne, cred ca e bestial❤

  3. bianca spune:

    l-am vazut doamne ce mai episod deci e preferatul meu dintre toate si sfarsitul omg sunt tare curioasa cine apare la sfarsit de tot de tot cred ca stiti la ce ma refer

  4. bianca spune:

    si mie mi-a placut de adam a fost dragut cum a vorbit el cu Aria si mincinoasa mea preferata e emily chiar daca multi nu prea o inghit pt ca e lesbi. Eu cred ca e actrita cea mai buna pentru ca e greu sa te dai drept lesbi atunci cand nu esti si pentru ca e si foarte frumoasa

    • ai dreptate trebuie sa fii un actor foarte bun ca sa te poti transpune in pielea unor personaje foarte diferite de ce esti tu in realitate

      • bianca spune:

        exact si in ziua de azi chiar daca asa pare nu mai sunt actori buni pentru ca de exemplu cei care sunt un cuplu in film ajung sa fie si in viata reala si nu cred ca mai sunt buni actori pentru ca daca erau nu se mai indragosteau de colegii de platou. acum nu zic ca nu cred ca unele povesti de dragoste se pot intampla si pe platou dar parca prea des se infiripa ceva intre cuplurile din film

      • istoria a dovedit ca mai toti marii actori au avut aventuri cu colegii de platou asa ca nu stiu daca atractia sexuala, pentru ca de fapt despre asta e vorba si nu despre dragoste, defineste un actor bun sau nu, un actor bun e cel care stie sa joaca si comedii si drame in acelasi timp, sa ramai in mintea publicului la multi ani dupa ce ai jucat in filmul respectiv sau chiar dupa ce nu mai esti printre cei vii

    • Hm, da poate ca rolul ei e o controversa, dar eu zic ca e ok …

  5. larisaoana spune:

    Nu prea mai am timp de seriale, dar imi voi gasi timp sa ma uit in continuare la acesta. Nu cred ca va muri una dintre fete.
    Mincinoasa mea preferata a fost, este si va fi Aria<3<3<3

    • daca toata lumea are cate o mincinoasa preferata e clar ca ar trebui sa-mi gasesc si eu una

      • furelise spune:

        Categoric. Mie imi place de toate 4, chiar si de Ally-pe care la inceput am urat-o :D-, dar parca are Emily ceva in plus. Asa este, unora nu le place de ea pentru ca joaca rolul unei lesbiene, dar mie nu imi pasa. Este o actrita foarta buna si este si foarte foarte frumoasa🙂

  6. Dragutza Vale spune:

    si eu ma uit!toate-s super!dar cea mai „mincinoasa” este Hannah

  7. paunaoana spune:

    ador epoca aia.cu hainele alea,cu jocul de carti,port tigaretul feminin,idilele,saruturile furate,miroase a alt tip de viata.

  8. Dragutza Vale spune:

    mai inatinte m-am uitat!ce fain o cantat adam lambert.pacat ca e gay!

  9. Mellania spune:

    Iubesc serialul😀. Si iubesc si muzica cantata de Adam Lambert, iar mincinoasa mea preferata este cu siguranta Hannah.Cu toate ca toate 4 sunt extraordinare.

  10. Yuppy ….da iubesc serialul acesta si da mincinoasa mea favorita greu de ales ,a mai ales de intorsatura caracterelor lor, personal le pun pe aceasi treapta pe Lucy si pe spencer …doua caractere diferite si pasionale

Lasă un răspuns

