Movie Time #30

Pilmul de astazi este un film cu si despre adolescenti, iar Ashley Tisdale are rolul principal. Mie mi-a placut foarte mult filmul😀

Poster: Picture This

„Picture this” prezinta povestea celei mai „uncool” fete dintr-un liceu care, culmea, se indragosteste nebuneste de baiatul cel mai ravnit din scoala, si cu toate ca acesta avea o prietena superba, ea se hotaraste sa se faca observata. Cand in cele din urma ei isi vorbesc pentru prima data, incepe o serie de „Ghinioane” pentru Mandy, personajul principal, provocate de tatal acesteia si de fosta prietena a iubitului ei. Fiind invitata  la cea mai asteptata petrecere a anului, Mandy duce o cursa contra cronometru, insa cu ajutorul celor mai bune prietene ale ei, reuseste sa faca din seara respectiva baza unei frumoase relatii, dupa ce anterior isi lasa iubitul cu „ochii in soare”. Filmul prezinta o frumoasa poveste despre adolescenti, presarata atat cu umor, romantism, loialitate, dar si morala.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

20 thoughts on “Movie Time #30

  1. furelise spune:

    Nu l-am vazut, cred ca as vrea sa-l vad, dar actrita, Ashley imi e putin antipatica.😕

  2. nici eu nu am vazut filmul, iar actrita chiar n-o cunosc, in ce filme a mai jucat?

  3. bianca spune:

    mie mi se pare ca ashley e o actrita buna si chiar as vrea sa vad filmul

  4. paunaoana spune:

    Ratusca cea urata si Printul!

  5. Dragutza Vale spune:

    imi plac asa mult filmele cu ashley tisdale!este actrita me afavorita!sper sa ajung sa ma uit la film!

  6. paunaoana spune:

    mine nu-mi place tipa asta.are fata de scorpie!

  7. Nu am vazut filmu, mi-a rface placere sa il vad , imi place foarte mult descrierea

Lasă un răspuns

