Movie Time #28

Filmul de astazi este un film despre dans care mi-a placut fooooaaarte mult. Este vorba despre „Center Stage 2- Turn it Up”.

Poster Center Stage: Turn It Up

Fiindca vrea sa ajunga cu orice pret la Academia Americana de Balet, Kate Parker (Rachele Brooke Smith) invata de una singura pentru a deveni o balerina model. Dar cand da esec primei auditii, isi da seama ca este nevoie de mult mai multa precizie si perfectiune pentru a reusi in lumea dansului. Cu o transformare de ultima ora intr-un club de hip-hop si cu ajutorul unui frumos fost jucator de hockey, Tommy Anderson (Kenny Wormald), ea descopera pasiunea de care are nevoie si astfel visul ei devine realitate.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

22 thoughts on “Movie Time #28

  1. paunaoana spune:

    cand o sa am timp o sa vizionez toate filmele despre dans de pe acest site.pun pariu ca-s superbe toate.

  2. iza4you spune:

    am vazut filmul..mi-a placut❤

  3. furelise spune:

    Eu nu l-am vazut, dar stiu la ce ma uit in seara asta🙂

  4. bianca spune:

    eu mereu mi-am dorit sa fiu baslerina dar cand am reusit sa o conving pe mama eram prea mare si nu am mai fost primita asta e continui sa visez=))))

  5. bianca spune:

    eu mereu am visat sa devin balerina dar cand am convins-o pe mama sa ma duca era prea tarziu si nu m-au mai primit acum continui si eu sa visez=)))))

  6. larisaoana spune:

    Nici acest film nu ma atrage. In general, filmele cu si despre dans nu ma atrag.

Lasă un răspuns

