Recenzie ”Evernight”

 

Nu am mai facut de mult timp o recenzie si cred ca a venit timpul. De aceea o sa fac recenzia cartii ”Evernight”, scrisa de Claudia Gray.

Bun, sa incepem…

Povestea se invarteste in jurul Biancai, o adolescenta care nu are habar cine este cu adevarat. Ea se muta la Academia EVERNIGHT impreuna cu parintii ei, care se intampla sa ii fie si profesori. Aceasta schimbare nu ii pica tocmai bine Biancai si decide sa evadeze chiar inainte de a incepe scoala. Doar ca toate planurile ei vor fi in zadar, in momentul in care il intalneste pe Lucas.

Lucas este dragut, haios si clar e genul de baiat la care s-ar uita Bianca. Si se pare ca si Lucas o place pe ea. Tocmai atunci cand lucrurile devin mai serioase intre cei doi, Bianca isi incepe transformarea in vampir si il musca pe Lucas (ceea il sperie pe baiat).

Dupa ceva timp, lucrurile au inceput sa revina la normal. Dar ca de obicei trebuia sa se intample ceva neprevazut.

Bianca descopera ca baiatul pe care il iubeste este defapt un spion infiltrat in Academie si ca face parte dintr-un grup de vanatori de vampiri. Va reusi oare Bianca sa treaca peste tradarea lui Lucas sau lucrurile se vor inrautati?

Nu am vrut sa va dau mai multe detalii, pentru ca trebuie sa aflati singuri ce se intampla in carte (daca o veti citi, desigur). Tot ce mai pot sa spun este ca ”Evernight” este o carte destul de buna cu vampiri, care mi-a placut si am citit-o destul de repede. Din punctul meu de vedere, nu e tocmai o carte MUST READ, dar merge.

Sper sa am o parere mult mai buna despre al doilea volum, ”Visatoarea”.

Din partea mea primeste 3/5 stele.

Voi ati citit cartea ?

6 thoughts on “Recenzie ”Evernight”

  1. bianca spune:

    ce nume frumos are personajul principal ,Bianca =))))

  2. larisaoana spune:

    Nu prea ma atrage cartea, nu imi place nici coperta, mi se pare mai frumoasa cea de la a doua carte:D

  3. bianca spune:

    doamne ce buze frumoase are fata carnoase si pline

  4. bianca spune:

    seria asta desi e in romania nu m-a atras deloc

Lasă un răspuns

