Trailer ”Crossed”

Poate ati mai vazut trailerul cartii ”Crossed” de Ally Condie (”Raspantii” la noi) sau poate ca nu. Oricum eu vreau sa il postez :

Coperta cartii (pacat ca nu au pastrat-o pe asta cand au publicat volumul si la noi) :

 

Va place filmuletul ?

 

6 gânduri despre „Trailer ”Crossed”

  1. larisaoana spune:

    Am citit descrierea cartii si mi se pare interesanta, inasa nu imi place nici coperta, nici trailer-ul

  2. bianca spune:

    acum l-am vazut si eu e frumos

  3. bianca spune:

    cartea ma atrage chiar as vrea sa apara si in Romania

  4. bianca spune:

    ce imi place ideea de glob spart

  5. bianca spune:

    ceva in genul a iesit din carapace

  6. bianca spune:

    am vazut ca toate copertiile seriei au aceiasi idee si mi se par foarte inspirate

Lasă un răspuns

