Serii din strainatate #16

Seria de astazi se numeste ”Arelia LaRue” (un nume un pic mai ciudat, dar imi place) si este scrisa de Kira Saito.

Primul volum se numeste ”Bound” :

Descrierea:

Arelia LaRue are 16 ani si locuieste in New Orleans, unde muzica este tare, reginele voodoo locuiesc in fiecare colt de strada si fantomele sunt vii si bine mersi. In ciuda imprejurimilor, tot ce vrea ea este sa o ajute pe bunica ei Bea sa plateasca chiria si sa salveze ceva bani pentru colegiu.

Cand prietena ei cea mai buna Sabrina incearca sa o convinga sa accepte un job de vara bine platit pe scandaloasa plantatie Darkwood, detinuta de bogata familie LaPlante, Arelia este de acord.

Oricum, la Darkwood, lucruri ciudate incep sa se intample, si minunatul Lucus LaPlante insista ca are nevoie de ajutorul ei. In curand, puterile pe care Arelia le-a negat toata viata, ies la ”joaca” si descopera mistere despre ea insasi incat nu si-a imaginat vreodata ca ar exista.

Volumul al doilea se numeste ”Punished”, iar al treilea se numeste ”Possessed”:

 

 

 

Se pare ca seria va continua, deoarece la anul va aparea si volumul al patrulea.

Va plac cartile? Mie imi plac si copertile lor :X

 

 

 

 

10 thoughts on “Serii din strainatate #16

  1. Pauna Oana spune:

    o serie superbaaa!!!!autoarea e japoneza?sunt sigura ca scrie extraordinar….

  2. larisaoana spune:

    Ododo, imi place descrierea, imi plac copertile, imi place tot la aceasta serie. Sper ca voi avea ocazia sa o citesc

  3. bianca spune:

    heyy ati uitat de rubrica asta. imi placea mult

  4. bianca spune:

    ce coperti super chiar imi plac mi le-as lua

  5. bianca spune:

    am si eu o carte cu acelasi nume total diferita

  6. Dreams*Link spune:

    Interesanta descrierea cartilor, ar fi nemaipomenit daca si povestea ar fi pe masura. In ceea ce priveste copertile nu sunt asa incantata, pentru ca din punctul meu de vedere fata mi se pare ca o papusa de plastic. Nu imi transmite niciun sentiment… iar ea ar trebui sa te convinga sa cumperi produsul… Acum depinde de fiecare. Diana

Lasă un răspuns

