Movie Time #23

Filmul de astazi este un film care am vazut ca va place si anume „Step Up”, primul film din serie si care este de asemenea un film minunat. Si pe deasupra mai joaca si Channing Tatum in el😀

 

Tyler Grange (Tatum) este un delincvent obisnuit, un smecher al strazii, care da de belea si trebuie sa faca ore de munca pentru comunitate la un liceu.

Tyler nu vrea sa aiba nimic de-a face cu elevii, dar se intampla sa se indragosteasca de o frumoasa dansatoare. Fata insa vrea sa-l atraga in lumea ei. Impotriva tuturor asteptãrilor, Ty descopera ca are cu adevarat talent pentru dans.

Filmul are muzica buna, actori sexy. Totul devine o reinventare moderna a povestii clasice despre tineri din lumi diferite, care nu au nimic in comun, dar se simt atrasi unul de celalalt. Si mai e o poveste despre sacrificiul pe care trebuie sã-l faca fiecare dintre ei ca sa-si urmeze visul.

Ce parere aveti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

6 thoughts on “Movie Time #23

  1. larisaoana spune:

    Cred ca sunt singura care nu a vazut filmul si nu vreau sa il vad;))

  2. bianca spune:

    am auzit de el dar nu l-am vazut

  3. bianca spune:

    bine nici nu prea ma atrage

  4. bianca spune:

    mi-am amintit unde i se facea multa reclama pe disney channel cand ma uitam eu mult acolo

Lasă un răspuns

