Open Minds de Susan Kaye Quinn

 

Cand toata lumea poate citi gandurile, sa pastrezi un secret e un lucru periculos.

Kira Moore are 16 ani si este un zero, cineva care nu poate citi gandurile sau caruia nu-i pot fi citite de altii. ”Zerourile” sunt niste proscrisi care nu pot fi de incredere, nelasandu-i nicio sansa cu Raf, un cititor de ganduri obisnuit si cel mai bun prieten pe care ea il iubeste in secret. Cand, din greseala, ii controleaza mintea lui Ralf si aproape il ucide, Kira incearca sa sa-si ascunda noua abilitate infricosatoare si suspiciunile lui Raf.  Dar minciunile se incurca in jurul ei, si este tarata intr-o lume adanca a mindjackerilor, unde sa controleze mintea tuturor celor pe care ii iubeste, este doar inceputul unui alegeri mortale.

Va place descrierea ?

15 thoughts on “Open Minds de Susan Kaye Quinn

  1. paunaoana spune:

    interesanta descrierea,imi place mult si coperta.faza asta cu cititul gandurilor e o treaba interesanta,dar periculoasa si sinistra in unele situatii.inovatoare intriga cartii,cred ca ar fi o lectura buna.

    • Alexa Ale spune:

      Ai mare dreptate. Citirea gandurilor poate fi periculoasa, dar mi-ar placea sa am aceasta putere pentru ca as afla ce se ascunde in spatele oamenilor

      • paunaoana spune:

        da,dar decat sa aflu cine stie ce secrete sau pareri foarte proaste despre mine,mai bine sa nu stiu.

      • larisaoana spune:

        Probabil tuturor ne-ar placea sa o avem, dar nimanui nu i-ar place sa ii fie citite gandurile.
        Pune-te tu in situatia asta, ti-ar placea? Te-ai simti bine stiin ca cineva rasfoieste gandurile tale si iti afla pana si cel mai mic secret?

    • larisaoana spune:

      Intr-adevar, e periculos, poate chiar sinistru, dar si interesant, asa toate secretele ies la suprafata

  2. Alexa Ale spune:

    Coperta este magnifica si descrierea la fel. Imi plac foarte mult genul acesta de carti

  3. Ale spune:

    Da. Imi place descrierea foarte mult , iar de coperta ce sa mai spun, ochii aia albastri :X

  4. larisaoana spune:

    OMG:X Mi se pare superba si coperta e pe masura. O vreauu si eu!

  5. bianca spune:

    arata superb coperta chiar imi place mult

  6. bianca spune:

    imi p;lace cel mai mult la aceasta coperta nuanta de negru

Lasă un răspuns

