Anna and the French Kiss de Stephanie Perkins

Anna se bucura de ultimul ei an de liceu din Atlanta, unde are o slujba grozava, un prieten bun loial, si o pasiune pe cale sa devina ceva mai mult. Care este si motivul pentru care ea este mai putin decat incantata atunci cand trebuie sa mearga la o scoala-internat in Paris – pana cand il intalneste pe Etienne St. Clair: perfect, Parizian (si Englez si American, ceea ce face ca accentul lui sa fie vrednic de lesin), si total irezistibil. Singura problema e ca el este luat, si s-ar putea ca si Anna sa fie, in cazul in care se intampla ceva in aproape-relatia pe care o are acasa. Cand iarna se transforma in primavara, se va termina un an aproape romantic cu sarutul francez, pe care Anna – si cititorii – l-au asteptat de atata timp?

Nu-i asa ca descrierea e draguta? Eu as vrea sa vad ce se intampla intre Anna si Etienne .

 

12 thoughts on “Anna and the French Kiss de Stephanie Perkins

  1. paunaoana spune:

    cat de draguuut.da,titlul e dulce,amarui…foart draguta cartea;)

  2. Alexa Ale spune:

    Cat de mullt imi place coperta. Povestea este foarte interesanta si draguta . Vreau sa o citesc. mai ales ca nu am mai citit de mult genul acesta de carti

  3. Ale spune:

    Descrierea este prea frumoasa incat cred ca daca as avea ocazia sa citesc cartea, as devoraoo=))

  4. larisaoana spune:

    Descrierea mi se pare draguta, dar nu ceva special si chiar original. totusi, mi-ar placea sa o citesc.
    De la mine, are „puncte” in plus datorita copertii pe care o ador:D

  5. bianca spune:

    am citit o carte asemanatoare micuta englezoaica mi-a placut

  6. bianca spune:

    este posibil sa imi placa aceasta carte pentru ca imi place stilul acesta de povesti chic

Lasă un răspuns

