A venit toamna……ne-a prins raceala

Salut, dragilor, ce mai faceti?

Sper ca bine, pentru ca eu si Cris nu suntem deloc. Suntem racite *rau de tot* si plictisite. Eu am facut azi febra *din nou* si nu am fost in stare sa intru pe calculator. Azi nici macar n-am fost la scoala si nici maine nu vom merge.

De aceea nu am avut timp nici sa ne uitam peste creatiile voastre, ca sa putem anunta castigatorul. Sper ca maine vom reusi sa facem si lucrul asta.

Chiar ne pare rau si sper ca puteti sa ne intelegeti.😀

O sa incerc sa mai postez ceva, pentru ca nu am postat nici ieri, tot din cauza racelii.

Pupici<3

8 thoughts on “A venit toamna……ne-a prins raceala

  1. witching6maia spune:

    oo ;;) ce poza dlaguta dlaguta❤ :)) scuze, nu stiu ce e cu mine :)) Ceai de tei cu miere si lamaie, nurofen pentru raceala si gripa si sosete imbibate cu otet.🙂 Insanatosire grabnica🙂

    • antonia8900 spune:

      Multumim<3 Chiar sper sa ne simtim mai bine, m-am saturat de atatea ceaiuri si medicamente (desi lamaia nu ma supara😀 )

      • paunaoana spune:

        insanatosire grabnica.bauturile acrisoare o sa te faca sa te usture gatul,desi par ca fac bine.in loc de ceai,mai bine ai manca lactate:cresc imunitatea,am auzit ca pe timp de raceala ceaiurile fierbinti scad imunitatea.

  2. Alexa Ale spune:

    Si eu sunt foarte, foarte racita. Sper sa imi treaca cat mai curand. Insanatosire grabnica

  3. paunaoana spune:

    ce frumoasa e pozica.da,toata lumea e racita.dupa o saptamana groaznica,eu am scapat.

Lasă un răspuns

