The Broken Destiny de Carlyle Labuschagne

 

Ava face parte din a 3-a generatie a celor ”Distrusi”, care au resedinta pe o planeta numita Poseidon. Cei ”Distrusi” impart planeta cu o rasa antica, cunoscuta sub numele de ”Minoicii”. ”Distrusii” sunt o rasa de oameni evoluati dintr-un program, construit pentru a salva omenirea de condițiile dure de pe Pământ. Dar Ava stie mai multe, si simte mai multe decat ii este permis. Cand incepe sa se intrebe despre adevarata ei origine si despre distrugerea Pamantului, lucrurile devin oribile. Ea este salvata de un baiat ”Minoic”, de la un atentat de a fi rapita – autorii rapirii sunt niste ”Zulus” malefici si folosesc magie neagra veche. Oamenii si ”Minoicii” nu au voie sa interactioneze intre ei, si afla de ce ea este dusa inapoi in satul lor – ei stiu despre ea, despre felul si destinul ei de a salva o rasa care se afla pe moarte. Ava trebuie sa-i scape de hotararile Consiliului si sa elibereze galaxia ”Umbrelor”. Destinul ei este sa se ridice deasupra caderii, pentru ca in interiorul sufletului ei se afla cheia spre o arma arhaica pierduta in amestecul unui cod genetic inca de pe vremea anticilor. Cat profetia se desfasoara, ea invata despre legaturile ei de sange – o legatura de sange care o face mai putin umana decat si-ar fi imaginat vreodata. Ea este singura care are puterea sa distruga sau sa salveze, dar schimbarea de ganduri este oribila. Ava va deveni ceva ce uraste pentru a-i salva pe cei care ii iubeste. Batuta, otravita, posedata si tradata de propriile emotii, nu are de ales decat sa se ridice deasupra tuturor ……acesta este DESTINUL ei.

Descrierea asta a fost lunga si are niste cuvinte ciudate, dar care chiar exista *eu habar n-am avut ce inseamna minoic* . Dar pe langa asta, imi place mult si mi-as dori sa o citesc. Plus ca ador coperta<3

Voi ce parere aveti?

6 thoughts on “The Broken Destiny de Carlyle Labuschagne

  1. Ale spune:

    Hmmm…imi place cum suna , cred ca mi-ar placea sa o citesc , doar ca nu ma fascineaza foarte mult. Sa zicem ca despre coperta am o parere mai buna . Coperta imi place !
    P.S. : Nici eu nu am stiut ce inseamna minoic =)) , dar acuma stiu ( m-am informat😀 )

  2. Alexa Ale spune:

    Cat de mult imi place coperta, iar descrierea nu mai vorbesc. Vreau sa o citesc!!

  3. paunaoana spune:

    foarte interesant,imi place mult:X

  4. paunaoana spune:

    imi plac mult ochii ei….

Lasă un răspuns

