Tristete pe drum……fericire acum

Da, stiu, titlul suna ciudat, dar sunt asa de trista, dar asa de fericitaaaaaaa!!!! Azi am citit cartea „Tacere” de Becca Fitzpatrick, mult asteptata „Tacere”😀 . Nu m-a dezamagit deloc, doar ca a fost prea scurta si mor, pur si simplu mor pana apare „Finale”. Se intampla niste lucruri atat de neasteptate, la care nu m-as fi gandit niciodata. Pe scurt, cartea este superbaaaaaaaaaaaaaaa :X :X :X . Doamne, Doamne, nu mai pot, pur si simplu, nici nu stiti ce e acum in sufletul meu, dar chestia e ca la noapte o sa dorm fooooarte bineeeeee :X :X :X . Dar totusi, in cartea asta nu se intampla momentul mult asteptat de mine dintre Patch si Nora, dar cartea e hotttt rau de tot. Sper sa se intample in cartea a patra ca daca nu o sa mor de-a binelea. Si ce mai pot sa adaug? PATCH E HOT!!!!😀 . O sa revin maine cu recenzia pentru ca acuma sunt obligata sa merg la culcare, dar sunt fericitaaaaaaaaaa!!!! Am asteptat cartea asta atat de mult, dar asteptarea a meritat!!!!!!!! Cred ca daca nu ar fi seara, as dansa si as canta prin camera de fericire si dupa as suna-o pe Antonia si as trage o portie de plans la telefon din cauza ca (,) cartea a foat prea scurta (lucru pe care il fac chiar acum😀 ). Da, stiu, sunt incurcata rau de tot, cateodata nici eu nu ma inteleg. Acum cred ca o sa vorbesc despre cartea asta intruna si stiu ca o sa o innebunesc pe Antonia (nu te supara pe mine😀 ). Pai cam atat pentru azi, revin maine cu recenzia si o sa o povestesc amanuntit, asa ca daca nu vreti spoilere, nu aveti noroc cu mine. Sunt prea obsedata de ea ca sa ascund ceva. Ne mai auzim maine!!! Noapte buna!!!

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

10 thoughts on “Tristete pe drum……fericire acum

  1. Dragutza Vale spune:

    De cand vreu cartea!!!doamne!ce noroc pe tine!!eu nu am nici vol 1 ca trebuie sa mai fac „economii”!!dar oricum pana la urma o sa mi-o iau ca am auzit multe despre ea si pare super interesanta!

  2. Alexa Ale spune:

    Offf!! Acum m-ai facut foarte curioasa. Trebuie sa imi cumpar primul volum!! trebuie!

  3. paunaoana spune:

    ma bucur ca esti atat de multumita de carte.sunt alaturi de tine in plans,am plans si eu o data,cand am terminat Gargui.De fapt,nu cand l-am terminat,ci cand omul a fost omorat pt prima data,in germania medievala.Marianne era neajutorata,el murea incet,in chinuri si zau ca imi venea sa bat pe cineva,vroiam sa-l salvez eu.

Lasă un răspuns

