Under the Music Sky #35

Melodia asta este o melodie care are niste versuri foarte triste, dar adevarate, plus ca vocea lui Adele le da o muzicalitate aparte. Vorbesc despre „Someone Like You”. Si vroiam sa nu va mai inebunesc cu muzica mea rock si sa postez o melodie aparuta mai recent si care nu e o prostie.

Voua va place melodia?

Despre mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

8 gânduri despre „Under the Music Sky #35

  1. Ale spune:

    Da , imi place melodia , de fapt mie imi plac toate melodiile lui Adele .

  2. paunaoana spune:

    prima data am auzit-o la dentist.ultima oara am ascultat-o cand eram recent despartita si plangeam.e deosebit de frumoasa.adele are un talent extraordinar.

  3. Alexa Ale spune:

    Cat de mult imi place melodia, si in general melodiile lui Adele, care sunt superbe

Lasă un răspuns

