Movie Time #15

Filmul acesta este un film superb dupa parerea mea. Mi-a placut foarte, foarte mult si a fost si filmul meu preferat. Vorbesc despre „Tres Metros Sobre El Cielo”. Si plus ca este un film de dragoste si este cu motocicleteeee :X

 

Povestea a doi tineri care fac parte din lumi diferite. Acesta este cronica unei iubiri improbabile, aproape imposibila, dar trăgând inevitabil într-o călătorie frenetică, care vor descoperi prima iubire. Babi (Maria Valverde) este o fată din clasa de mijloc-superioară, care este educata în bunătate şi nevinovăţie. Hache (Mario Casas) este un baiat rebel, impulsiv, inconştient, care are un apetit pentru riscul şi pericolul cuprinse în interminabie lupte şi curse ilegale de motociclete.

Ati vazut filmul? Ati vrea sa-l vedeti?

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

7 thoughts on “Movie Time #15

  1. nu l-am vazut dar mi-as dori sa-l vad pare interesant

  2. Alexa Ale spune:

    Nu am vazut filmul, dar trebuie sa o fac, mai ales ca actorul este super hot!

  3. Alexa Ale spune:

    Am reusit sa vad filmul si este absolut superb

  4. paunaoana spune:

    nu l-am vazut,nu am auzit de el,dar combinatie bine-rau,inocent-rebel/experimentat ma atrage intotdeauna.

Lasă un răspuns

