Antonia’s Mailbox #6

Ieri si azi am primit cateva colete, pe care le-am asteptat destul de mult timp. Si ma bucur ca in sfarsit, au ajuns😀

In primul rand, am primit cartea ”Blink Once”, de la Cylin Busby. pentru recenzie. Chiar sunt curioasa sa vad ce o sa se intample in carte, am auzit destule pareri bune despre ea.

Tot ieri a venit precomanda cartii ”Hex Sau Puterea Farmecelor”. Am vrut sa ma apuc sa o citesc, dar am avut prea mult de invatat si cand am terminat, eram prea obosita.

Si a venit si ”Blestemul Lupilor”. Doamne, credeam ca nu mai ajunge.

Astazi a ajuns cartea ”Being Human”, de la Patricia Lynne, tot pentru recenzie.

Si cu ea au mai venit si 4 semne de carte, dintre care unul ajunge la Cristina si unul la voi.

Voi ce ati mai primit/cumparat/castigat😀 ? Sau si voi inca asteptati sa vina posta?

15 thoughts on “Antonia’s Mailbox #6

  1. bianca spune:

    si eu am primit aceleasi lucruri de la Patricia si astept zilnic posta lectura placuta:*

  2. bogat posasul astzi lectura placuta

  3. Alexa Ale spune:

    Norocoaso!! Te invidiez ca ai parte de asemenea carti🙂 Am primit saptamana trecuta un colet de la Nemira🙂

  4. paunaoana spune:

    cat de frumoase sunt!!!!

  5. paunaoana spune:

    si eu astept niste colete….unii sunt chiar neseriosi,a trecut chiar o luna de cand am castigat.chiar asa???

  6. Alexa Ale spune:

    Cat de frumoasa este coperta cartii ” Being human” !

Lasă un răspuns

