Movie Time #12

Filmul asta imi place enorm!!! L-am vazut de vreo 3, 4 ori si nu m-am saturat. Vorbesc despre filmul „Chasing Liberty” aparut in anul 2004.

 

Mandy Moore e Anna Foster, fiica de 18 ani a lui James Foster (Mark Harmon), presedintele Statelor Unite. Anna a dus o viata privilegiata dar, in acelasi timp, a trebuit sa reziste prezentei constante a agentilor secreti care-i limitau independenta. In timp ce se afla intr-o excursie in Europa, fata reseste sa scape de paznici sai pentru o scurta perioada. Inevitabil, ea cade in bratele tinere ale romanticului britanic Ben Calder, cu care se bucura de o vacanta europeana proaspata si neingradita. Nevrand sa-i strice distractia, ea nu-i spune despre specialul sau statut social. Anna nu stie, insa, ca si Ben are o identitate secreta…

Ati vazut filmul??? Ati vrea sa-l vedeti???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

10 thoughts on “Movie Time #12

  1. si eu l-am vazut e un film dragut dar mult mai mult mi-a placut A walk to remember dintre filmele ei

  2. Pauna Oana spune:

    nu l-am vazut o sa-l vad sapt asta.

  3. Alexandra M. spune:

    Cat de mult imi place filmul. M-as uita la el in fiecare saptamana si nu m-as plictisi

Lasă un răspuns

