Evanescence

M-am cam plicti asa ca o sa postez niste melodii cantate de Evanescence, una din trupele mele preferate.

Asta este una din melodiile mele preferate de la ei si am aflat de ea din cartea „Evermore” de Alyson Noel:

Alta melodie care imi place mult de tot este „Going Under”:

Asta iar e faina si versurile sunt adevarate:

„Hauted” este un pic sinistra la inceput si pe mine ma duce cu gandul la cimitir, dar in rest e super tare:

O alta melodie care imi place si chiar o ascultam astazi este „What You Want”:

Voua va place Evanescence????

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

8 thoughts on “Evanescence

  1. Alexandra M. spune:

    Cat de mult imi place Evanescence:) ..Prima melodie e preferata mea

  2. Ale spune:

    Cum sa nu imi placa Evanescense ?=)) Cred ca este una dintre preferatele mele :d

  3. Pauna Oana spune:

    nu prea am ascultat pana acum,un motiv sa o fac acum….

Lasă un răspuns

