Recenzie: Sacrificiul Final de Richelle Mead

Imi cer scuze ca a durat atat de mult pana am postat recenzia volumului 6, dar am fost foarte ocupata cu scoala si ieri deabia daca am avut timp sa postez ce am avut de postat. Am terminat temele pe la vreo 10 seara, iar la 11 a trebuit sa merg la culcare. Va rog sa ma intelegeti🙂 . Va las aici descrierea cartii:

Volumul 6 din Academia Vampirilor. Crima. Dragoste. Gelozie. Si sacrificiu final.

Regina a murit si lumea Moroilor nu va mai fi niciodata la fel. Pe Rose, victima unei inscenari, o asteapta o executie nedreapta – se pare ca nici chiar Dimitri nu o va mai putea salva acum… Iar Lissa este implicata intr-o lupta pe viata si pe moarte pentru tronul regal.

Fetele se vad nevoite sa se bazeze pe dusmani si sa-i puna sub semnul intrebarii pe cei in care aveau incredere…

Dar daca singura solutie ar fi de fapt sa jertfeasca ceea ce este mai important pentru ele? Sa se sacrifice una pe alta.

 

Aceasta este cea mai frumoasa carte din serie dupa parerea mea. A fost cartea in care Rose petrece cel mai mult timp cu Dimitri si al doilea moment important din serie (cred ca stiti la ce ma refer😀 ).

Dupa ce Rose este acuzata de moarte reginei si este condamnata la moarte, tatal ei, Abe, o ajuta sa evadeze si….Dimitri pleaca cu ea :X . Adrian si Lissa or sa ramana la Academie, iar cu Rose o sa mai vina Sydney, fata care este alchimist. O sa plece la un fel de trib de moroi  care traiesc in salbaticie si nu au aceleasi reguli ca si moroii de la Academie. Toata lumea s-a mirat cand i-au vazut semnele molijna (nu stiu daca am scris bine) si au vazut ca nu este inca un gardian.

Acolo o sa fie un baiat care o sa se cam indragosteasca de Rose si vrea sa o ia de sotie si, bineinteles, Dimitri da pe afara de gelozie chiar daca nu arata acest lucru😀 . Rose o sa se lupte cu o fata de acolo din trib, iar daca fata ar fi castigat, ea ar fi trebuit sa se marite cu moroiul acela. Dar Dimitri a antrenat-o prea bine pentru a pierde😀

Intre timp, Lissa candideaza pentru tron si ajunge in ultima etapa. Normal Lissa nu ar fi putut candida pentru ca este singura din familie, dar apoi o sa-si gaseasca sora vitrega si poate candida.

Pana la urma adevarul iese la suprafata, iar asasinul reginei este cea mai neasteptata persoana existenta…

Oricum, Rose ajunge gardian si scapa de legatura ei cu Lissa, dar asta cu un pret aproape fatal.

Restul va las sa descoperiti singuri😀 . Si in sfarsit am facut recenziile tuturor celor 6 volume😀 . Ati vrea sa cititi seria daca nu ati citit-o?

Si, astazi stati cu ochii pe blog pentru ca o sa se intample ceva😀 .

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

13 thoughts on “Recenzie: Sacrificiul Final de Richelle Mead

  1. paunaoana spune:

    wooow,fascinant.un fel de Hogwarts,cu jocurile foamei,un pic din filmul Postman,un pic erotic.lupta,pariuri,pasiune,tradari,minciuna.ce mai?imi place!!!

  2. furelise spune:

    imi vine sa ma jelesc ca sunt de abia la volumul 3, pe care l-am citit deja si astept cu disperare volumul 4. ooof ce de chestii o sa se mai intampleee🙂 Deci intepata aia de Regina moare >:) Deci nu mai am pic de rabdare! :))

  3. Alexandra M. spune:

    Imi place mult recenzia. De abia astept sa citesc toate volumele

  4. stephy2301 spune:

    Super recenzia! felicitari! Iar cartea e si ea minunata!

Lasă un răspuns

