Antonia’s Mailbox #5

Ieri am primit cartea ”Demon Hunting In The Deep South” de la Emy si Claudiu (de pe blogurile From Dawn To Dusk si Book Whisperer), carte care am castigat-o acum vreo 2 luni la 7D Giveaway.

Si are si semnatura, si de la autoare, dar si de la Claudiu si Emy:

Cam asta ar fi ce am primit saptamana asta, voi ce ati mai primit/cumparat?

Hopa si am uitat sa o anuntam pe Oana ca ieri i-am pus cartea ”Semnul” la posta. Nu am putut sa o punem mai devreme pentru ca de atatea teme de abia am avut putin timp pentru noi, dar mai sa mergem la posta.

14 thoughts on “Antonia’s Mailbox #5

  1. Alexandra M. spune:

    Felicitari! Lectura placuta!!

  2. paunaoana spune:

    pare interesanta,sa te bucuri de ea si sa ne zici si noua cum a fost;)

  3. paunaoana spune:

    cat imi plac cartile cu mesaje scrise pe prima pagina:X

  4. Pauna Oana spune:

    merci ca m-ati anuntat.cred ca marti cel tarziu ajunge,abia o astept:)

  5. stephy2301 spune:

    Imi place cum arata! Felicitari, Anto!

Lasă un răspuns

