Under the Music Sky #29

Scuze ca nu am postat pana acum, dar deabia acum am terminat chestiile pe care le-am avut de facut pentru scoala. Ei bine melodia asta imi place foarte mult. Chiar daca nu iti iese ceva din prima, continua sa lupti pana la sfarsit, noi suntem campionii prietenii mei😀 . Presupun ca v-ati dat seama ca vorbesc de melodia „We are the Champions” cantata de Queen. Tot melodiile mai vechi sunt la putere pentru mine si m-am decis sa va dau o pauza de la Skillet😀

Voua va place melodia???

 

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

12 thoughts on “Under the Music Sky #29

  1. paunaoana spune:

    melodia pe care am defilat…e foarte tare;)

  2. Alexandra M. spune:

    O melodie pentru invingatori😡 love it

  3. Ale spune:

    Imi place mult melodia. Este una dintre preferatele mele

Lasă un răspuns

