Creatia Oanei

A venit timpul sa postam creatia Oanei😀

Cum ar arata ingerul tau pazitor?
Ingerul meu pazitor.Sa zicem asa:pentru a fi ingerul meu as vrea sa fie ori blond,ochi albastri,ori brunet ochii caprui.Pentru a fi „pazitor”trebuie sa aiba anumite trasaturi de caracter:sa fie misterios,prietenos,sarcastic,indraznet,iubitor.Mi-l imaginez asa:stand la capul meu,langa patul meu,cu mainile fierbinti imblanzindu-mi suvitele negre,rebele de par,care imi acopera,salbatice fata.Ochii lui m-ar privi atat de incinsi,aproape sa ma arda pana la cenusa.Aripile lui,imaginare sau nu,albe ca neaua din ianuarie sau negre ca fundul lacului,intr-o noapte de vara,i-ar sta frumos arcuite in spate.Trupul lui,perfect lucrat,m-ar imbia sa-l cercetez cu buricele degetelor.Buzele sale,carnoase si moi,asteptand de mii de ani sarutul nemuritor,m-ar chema la ele fara sunet.Mi-ar vorbi in timp ce dorm.Mi-ar spune de lumea lui si eu,ca prin vis l-as auzi.As auzi si vedea in visele mele,zborul lui,venirea lui pe fereastra,in camera mea.mi-ar pune un inel pe degetul meu rece,ca de mort si m-ar trezi intr-un dulce si moale sarut.Ochii mei l-ar privi,l-ar cerceta,l-ar saruta a doua oara cu patos.Bratele mele s-ar incolaci in jurul lui.I-as auzi inima nemuritoare batand.I-as saruta dulce gatul cu piele atat de catifelata.
Mi-ar lua mana intr-a lui si ar incalzi-o.Am iesi amandoi afara,in bratele lui as zbura.As pipai norii,as simti respiratia rece a lunii.M-ar duce in castelul lui.Mi-ar arata toate odaile si m-ar invita sa locuiesc cu el.As zice da negresit.Cum sa refuzi un inger atat de aproape de perfectiune?Am face baie impreuna in izvorul cu apa calda,din curte si i-as descoperi pielea.Apoi ne-am plimba prin gradina de trandafiri albi si gladiole violete.Am rade impreuna ca doi indragostiti nebuni unul dupa altul si saruturile noastre ne-ar uni pentru vesnicie.As dormi fericita,zambind,in bratele lui calde,puternice.M-ar privi dormind in fiecare noapte.Zilele noastre ar fi o bucurie continua:el m-ar respecta si m-ar iubi,mi-ar demonstra in diferite feluri,iar eu l-as adora.
Cuvintele lui m-ar bucura ca o cana de apa data unui om in desert.Glumele lui mi-ar insenina tristetile.Clipele lui de insingurare si melancolie,m-ar face sa devin eroina lui.Salvatoarea sufletului lui.Zambetul eu i l-as aduce pe buzele moi.
Ingerul meu,indiferent de aspect,ar fi un suflet bun,altruist,gata sa ma salveze si sa ma protejeze in orice clipa,generos,vesel,glumet,inteligent[nu-mi imaginez inger fara idei,lucruri de povestit,poezii pe care sa mi le sopteasca la ureche],indraznet,pasional[sa nu-i fie teama sa ma lipeasca de perete si sa ma sarute,lasandu-ma fara rasuflare].Cred ca am zis tot.
Acesta este portretul robot al ingerului meu.
Voua va place???

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

13 thoughts on “Creatia Oanei

  1. Alexandra M. spune:

    Chiar meritai sa castigi. O creatie superba. Felicitari!

  2. paunaoana spune:

    multumesc.nu ma asteptam sa va placa.:D

  3. Ale spune:

    E o creatie foarte reusita , si chiar meritai sa castigi. Ai o imaginatie foarte bogata . Felicitari! Tine-o tot asa.

Lasă un răspuns

