Intrebare #3

Dragilor, am vazut ca ati vrea sa vedeti creatia Oanei de la concursul de creatie. Am vazut ca si ea a fost de acord, asa ca nu e nicio problema. Doar ca am vrea sa stim daca mai e cineva doritor, evident dintre participanti, care ar vrea sa-i postam creatia. Deci, daca vreti, lasati un comentariu.

Dupa asta, am vazut ca unii dintre voi ar vrea sa citesca seria ”Altfel De Ingeri”, de Lili St. Crow. Din pacate, nu avem cum sa va dam fiecaruia cartea tiparita (desi, credeti-ma, am vrea asta :D), am gasit primul volum in format PDF, in limba romana. Daca vreti sa vi-l trmitem prin email, spuneti-ne intr-un comentariu.

Cam asta ar fi, daca am uitat sa va zic ceva, revin mai tarziu.

21 thoughts on “Intrebare #3

  1. Alexandra M. spune:

    Cat de generoase sunteti!! Eu, una vreau cartea in format pdf.
    E-mail: ale_dul_ucker@yahoo.com
    Multumesc :*

  2. witching6maia spune:

    Da, vreau sa vad creatia Oanei, sunt tare curioasa, sigur este foarte frumoasa🙂 Si da, vreau sa citesc Altfel de ingeri, daca se poate, v-as ruga sa mi-o trimiteti si mie pe mail😀 la adresa gherasim.antonia@yahoo
    Antonia, ce nume frumos, nu? :))

  3. lulu spune:

    mi-as dori si euu altfel de ingeri lucy_2008_mc@yahoo.com

  4. paunaoana spune:

    prima data scrisesei „Paunei”.ti s-a parut ca suna aiurea?asta sunt,o mica-mare paunita;)))

  5. Dragutza Vale spune:

    daca nu te super as dori si eu altfel de ingeri..e-mail: pink33_4u@yahoo.com

  6. claudiabunduc spune:

    Da, vreau sa vad creatia Oanei, sunt tare curioasa, sigur este foarte interesanta.Si da, vreau sa citesc Altfel de ingeri, te rog, daca se poate, sa mi-o trimiti la adresa de mail claudiabunduc@yahoo.com

  7. Ale spune:

    Vreau si eu sa imi trimiti cartea. Mi-ar face placere sa o citesc:D
    alesutila@yahoo.com

Lasă un răspuns

