Cristina’s Mailbox

Ieri mi-au ajuns 2 colete si sunt foooarte fericita!!!

Cartea „A Witch in Winter” de Ruth Warburton pe care am comandat-o de pe Libris

Cele 2 semne de carte pe care le-am castigat pe blogul I Eat the Books

Iar astazi mi-am cumparat revista „Bravo Girl” cu volumul 4 din fetele Gallagher

Voi ce ati mai cumparat, ce ati mai primit????????

P.S. Scuzati calitatea proasta a imaginilor, dar aparatul e descarcat si a trebuit sa fac poze cu telefonul.

About mariacris98

Be Weird. Be Random. Be Who You Are. Because You Never Know Who Would Love The Person You Hide.

18 thoughts on “Cristina’s Mailbox

  1. Alexandra M. spune:

    Sa te bucuri de carti. Si astept recenzia pentru cele 2🙂 . Sunt curioasa cum este prima carte🙂

  2. paunaoana spune:

    la mine nu mai ajung.am mai multe de primit.

  3. paunaoana spune:

    nu mai pune astfel de poze ca devin geloasa.

Lasă un răspuns

